Motýlek/Arabela/
ÚVOD KATALOG NOVINKY AKCE SLEVY VÝPRODEJ SKLADEM AKTUALITY OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
Romana Hložánková
Adresa
Romana Hložánková
Bezručova1
Krnov
794 01
Česká Republika
70253722
jsme plátci DPH
Telefon (po-pa 10-14h.)
před vánoc.pouze sms nebo mail
Mobil 604 524 837
.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

. . .

 

 

Obchodní podmínky platné od 1.1.2014.

Pokud se do naši firmy nemůžete

dovolat/zvlášť v období předvánočních nákupu

tj.1.10.-23.12. daného roku /, prosím

napište nám  mail, tak budete mít

jistotu, že se s námi spojíte.

 

Pracovní doba eshopu je vymezená na pracovní dny

Pondělí až Pátek od 10 do 14 hodin.

 

Všechny objednávky uskutečněne na mimibazaru , jsou zadávány do databáze na našem internetovém obchodu /www.motylek.eu/ a jsou tam i zpracovávány až do konečné fáze odeslání zákazníkovi. Podmínky prodeje jsou na obou internetových obchodech totožné.Ceny za zboží jsou včetně DPH a jsou platné do vyprodání zásob.

 

                                                                                                                      

1. Příjem objednávek:

Telefonicky objednávky nepřijímáme.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží.

Návrh na kupní smlouvu, na jejímž základě je realizován prodej produktů prodávajícím kupujícímu, vzniká na základě vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a jejich odesláním s následným potvrzením objednávky prostřednictvím těchto internetových stránek. Takto učiněná objednávka je projevem kupujícího jeho svobodné vůle.

 Každá prodávajícím potvrzená objednávka je závazná pro obě strany  

 (Občanský zákoník - č. 89/2012 Sb Ze dne 03. 02. 2012 , Účinnost 01. 01. 2014   ) .

Při objednávce je nutno uvést pravdivé a úplné údaje (mnohdy chybí číslo popisné, telefon).

 Po odeslání objednávky vyčkejte na potvrzující zprávu o přijetí objednávky. Nestane-li se tak, kontaktujte nás, přijetí objednávky potvrdíme.  

Odstoupení od koupě je možné do 24 hodin po písemné či telefonické informaci od odeslání návrhu objednávky.

Velkoobchodně neprodáváme školní výrobky KARTONPP !!!

2. Přepravné:

 Přepravné soukromou přepravní firmou PPL  - Kč 89, u zboží do 10 kg.

 Přepravné soukromou přepravní firmou PPL  - Kč 150, u zboží nad 10 kg.

 Dobírka -plus Kč 30,.

DOBÍRKA 
Dobírka bude připočtena k částce za dopravu. Platba probíhá při převzetí zboží. Možnost platit u řidiče PPL v hotovosti i platební kartou. 
 Upozornění pro zákazníky: Hotovost nebo úhrada platební kartou, která byla zaplacená za zboží přepravní společnosti PPL, nepohledá EET ( všechny takto přijaté platby, jsou zasílaný přepravní společnosti PPL na bankovní účet prodávajícího, nejedná se tedy o klasickou platbu v hotovosti mezi prodávajícím a kupujícím.) 

 

 Pokud zvolí zákazník paušál přepravy v nižší sazbě a potvrdí se váha ve vyšší sazbě, bude požadován doplatek.Hmotnost zboží je určující konečná, včetně obalového materiálu, v čemž je odesíláno. 

 

 3. Způsob a termín dodání: Zboží Vám bude zasláno prostřednictvím soukromé přepravní firmy PPL /Professional Parcel Logistic/. O odeslání zboží budete informováni mailovou zprávou s číslem zásilky. Zákazník se zavazuje v případě, že zásilka nebude do druhého dne zdárně doručena spojit s s depem PPL a osobně dohodnout vhodný termín předání zboží. Stránky PPL pro vyhledání zásilky: www.ppl.cz Zásilku Vám PPL doručí ať už domů nebo do zaměstnání. V případě, že nebudete zastiženi, bude Vám zásilka doručena následující pracovní den či den domluvy. Max. úložní doba činí 10 dní. Zásílky jsou doručovány v pracovní dny od 8 do 18 hodin.  Prodejce  nenese zodpovědnost za prodlení způsobené přepravní službou nebo dalšími okolnostmi, na které nemá vliv.    Termín dodání  1 - 15 kalendářních dní. V období od 1.10.daného roku -tedy období před  vánočními svátky, se může doba dodání prodloužit - vzhledem k většímu množství expedovaných objednávek.   Vyjímku tvoří zboží, u kterého je doba dodání delší a info je v popise u fotografie. Ve vyjímečných případech, kdy z jakýchkoli důvodů nelze dodržet výše uvedenou dodací lhůtu, si prodávající vyhrazuje právo dodací lhůtu prodloužit. U způsobu platby předem na účet začíná běžet doba dodání ode dne přípisu platby na účet. V případě nevyzvednuté dobírky bude zákazníku účtována částka za náklady vzniklé při přepravě a manipulační poplatek V případě, že je odeslaná zásilka z jakýchkoli důvodů vrácena zpět dodavateli a zákazník trvá na opětovném dodání, je cena navýšena o další přepravné dle sazebníku. Pokud zákazník trvá na vrácení platby (při způsobu úhrady zboží předem na účet/,  je částka snížena o částku přepravného dle sazebníku). Vyhrazujeme si právo odeslat i neúplnou objednávku (důvody: zboží se již nevyrábí, dodavatel dlouhodobě zboží nedodal, dodavatel změnil ceny zboží,...). Pokud je u Vámi vybraného zboží uvedeno skladem,v  danou chvíli tomu tak nemusí být.

Zboží se mohlo momentálně doprodat, jelikož disponujeme více eshopy nebo může být na cestě od dodavatele k nám na firmu.

 

 

4. Platba: Platba zboží je možná způsobem dobírky - zboží uhradíte při jeho převzetí . Platba zboží je možná způsobem bankovního převodu předem. U tohoto způsobu Vám zašleme podklady k platbě - VS, číslo účtu a celkovou částku k úhradě. Pokud objednávka není do 7 kalendářních dnů uhrazena/ počítaje se dnem objednání/, je stornována a zboží vráceno zpět do prodeje./ mimo velkoobchodní odběry-tj.obchody , které mají na zboží slevu/. Pokud není dodáno veškeré objednané zboží, bude částka vrácena kupujícímu zpět na účet. Zboží je možno vyzvednout po dohodě i osobně /pouze až po připsání platby předem na účet / v předem dohodnutý termín. 

U objednávky přesahující částku 7000 kč/ bez poštovného/, vyžadujeme platbu předem.

 

5. Odstoupení od kupní smlouvy
Ze strany kupujícího: Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží./V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů ke stáhnutí zde. Pokud se tak rozhodne,  informuje o tom stranu prodávajícího/telefonicky nebo písemně/ a zboží odešle doporučenou zásilkou ,ne na dobírku. Pokud odešle zboží na dobírku, zásilka nebude přijata. Po přijetí vrácené zásilky, bude  vystaven dobropis a peníze budou následně vráceny dle zákonné lhůty na účet zákazníka. / FIRMA není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli, dříve než mu bude předáno zboží spotřebitelem ./.Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit/převzaté plnění již například nemá/, anebo jeho hodnota byla snížena /došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží/, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst .1občanského zákoníku nahradit v penězích-v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vrácenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena v ponížené hodnotě . Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vráceným zbožím.
Pokud nebude expedovaná zásilka  převzata zákazníkem, bude se mu účtovat, balné, přepravné a náklady na objednání zboží, které jsme měli.. Ze strany prodávajícího: -Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo se dlouhodobě nedodává. -Výrazným způsobem došlo ode dne zadání objednávky zákazníkem ke změně dodavatelské ceny zboží, které je předmětem plnění podle smlouvy. V případě vzniku této situace prodávají bude  kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu. 

 

6. Záruční podmínky a reklamace

 

Při převzetí zásilky je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu či zda zásilka nevykazuje vnější známky poškození. Pokud kupující zjistí zjevné vady, je oprávněn zásilku odmítnout převzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě - v tomto případě odpovídá za vzniklou škodu dopravce.

 

Pokud kupující zjistí nezjevné vady, je povinen do 24 hodin sepsat s dopravcem zápis o škodě - v tomto případě odpovídá za vzniklou škodu dopravce.

 

 

 

Kupující je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí.

 

Prodávající poskytuje kupujícímu záruku na zboží a to v délce trvání 24 měsíců /u určitých výrobků i déle - info v dodacím listě/ ode dne fyzického převzetí zboží.

 

V případě reklamace, vrácení či výměně zboží je nutno zaslat písemné vyrozumění o vadách či nedostatcích zboží /nutno přiložit reklamační protokol/ a dále zboží s tímto vyrozuměním zaslat doporučeným a řádně zabaleným  balíkem /ne na dobírku, nikoli Obchodním balíkem, EMS či přepravní společností / s dokladem o koupi, popř. dalšími dokumenty patřícími ke zboží na adresu naší firmy. 

Při výměně zboží platí přepravné zákazník.

 

1)      VÝHRADA PŘI PŘEVZETÍ:  V případě přebírání zásilky by měl příjemce zkontrolovat, zda je poškozen obal. Pokud je poškozen, napsat do přepravního listu řidiči, že přebírá s poškozeným obalem. Tento zápis nenahrazuje oficiální nahlášení škody. Řidiči nemají povinnost být při rozbalení zásilky a kontroly obsahu.

 

2)      Ohlášení skryté vady je do 2 pracovních dnů od doručení zásilky. Ohlásit to musí příjemce a to emailem nebo telefonicky na zákaznický servis PPL, nebo přes webové stránky v záložce reklamace. K ohlášení reklamace připojit číslo zásilky, kde se zásilka nachází, kontakt pro sepsání zápisu o škodě, co bylo obsahem zásilky a co bylo poškozeno. 

 

3)      Po ohlášení škody příjemce nemůže do doby sepsání zápisu o škodě se zásilkou manipulovat, vyhodit obaly, výplně, zboží ani jej zasílat zpět. Reklamační pracovník se s příjemcem spojí, sepíší zápis o škodě, pořídí fotodokumentaci a následně se řeší reklamace mezi odesílatelem a PPL.

4)  Odpovědnost za vady nese prodejce jen vůči spotřebiteli se kterým uzavřel kupni smlouvu, s nikym jiným. Přeprodejem nebo darováním zboži nedochází k přeneseni odpovědnosti za vady původním prodávajícim na nového kupujiciho/obdarovaného.

Prodávající poskytuje kupujícímu záruku na zboží a to v délce trvání 24 měsíců /u určitých výrobků i déle - info v dodacím listě/ ode dne fyzického převzetí zboží.Pokud je reklamována sada/školní sady,sety, sady více druhů hraček atd/ , je nutno při reklamaci , zaslat komplet sadu tak jak byla kupována jako jeden celek.Nelze reklamovat pouze část setu či sady.

V případě reklamace, vrácení či výměně zboží je nutno zaslat písemné vyrozumění o vadách či nedostatcích zboží a dále zboží s tímto vyrozuměním zaslat doporučeným a řádně zabaleným  balíkem /ne na dobírku, nikoli Obchodním balíkem, EMS či přepravní společností / s dokladem o koupi, popř. dalšími dokumenty patřícími ke zboží na adresu naší firmy. Reklamační formulář stáhnete zde Prodávající vydá spotřebiteli bezodkladně po přijetí reklamace písemné potvrzení -  reklamační protokolol -  kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje.  Dále prodávající vydá bezodkladně po vyřízení reklamace spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. V případě  reklamace je pro proplacení poštovních nákladů nutno doložit doklad o výši hrazeného poštovného na účely odeslání zboží k reklamaci. .  Při výměně zboží z důvodu nevyhovující velikosti nebo položky, hradí náklady na opětovné zaslání měněného zboží vždy zákazník./jak směrem k nám, tak směrem k němu/. V možné situaci dodání neobjednaného či jiného zboží hradí náklady na opětovné zaslání zboží vždy prodávající/až po fyzickém ,zpětném převzetí zboží prodávájícím -vrací částku jak za zboží tak za přepravné/.  V případě objednání jakéhokoliv setu /obsahuje více věcí/ či sady /obsahuje více věcí/, je toto prodáno, jako jeden celek. Při reklamaci je nutno odeslat všechny součásti sady či setu prodávajícímu. Nelze odeslat pouze část . V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, pokud toto zboží již není skladem, bude zákazníkovi vrácena peněžní částka. V případě vrácení peněz peněžní poukázkou se odečítá poplatek služby. 

 

 

7. Ochrana osobních údajů Osobní data jsou uchovávána a nejsou poskytována třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci/PPL/, kterým jsou osobní údaje kupujících předávána v minimálním  nutném rozsahu, nutné pro  doručení zboží , účetní, která zpracovává účetníctví firmy , kontrolní orgány ČR a právní zástupci v případě řešení právních záležitostí.

8. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise podhttp://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

 


  9. Závěrečná ustanovení Obchodní podmínky jsou platné i pro objednávky učiněné telefonicky, písemně či ústně.Stanovené ceny zboží jsou včetně DPH a jsou aktuální pouze do vyprodání zásob.V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky, se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými právními předpisy, především obchodním a občanským zákoníkem. Prodávající si vyhrazuje právo změnit Obchodní podmínky bez předchozího upozornění.Cena telekomunikačních prostředků na dálku je určena dle platných tarifů jednotlivých telekomunikačních společností /individuálně/.  

 

Zákazník bere na vědomí, že vzhledem k velkému množství různých typů monitorů s odlišným nastavením barev, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti.

 

10. Provozovatel  Romana Hložánková,Bezručova 1,Krnov   79401 IČO:70253722 Jsme plátci DPH.   PO-PÁ- Tel.: 604524837  po - pá: 10 - 14 hod (v případě, že se nedovoláte, kontaktujte nás emailem). Firma je zapsána u MÚ ŽÚ Krnov č.j. 603/01/ŽÚ/Ži       ev.č.380102-6245-00   .

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
PPL-DORUČENÍ zboží do 10 kg.ČR
Zboží bude dodáno zákazníkovi po vyřízení objednávky naší firmou - přepravní společností PPL.
89,00 Kč ZDARMA
PPL-DORUČENÍ-zboží nad 10kg.ČR
Zboží bude dodáno zákazníkovi po vyřízení objednávky naší firmou - přepravní společností PPL.
150,00 Kč ZDARMA
Osobní odběr v KRNOVĚ
Nepodléháme EET, nepřijímáme hotovost, osobní odběr je možný až po připsání peněz na účet. Zákazník si po dohodě s námi vyzvedne zboží/ po uhrazení na účet/ na předem domluveném dnu, čase a místě v Krnově.
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Platba předem na účet.ČR
Platbu za objednané zboží převedete předem na náš účet.
BEZ POPLATKU
Dobírka-platba při převzetí.ČR
Platba za dobírku. Připočítává se navíc k základnímu přepravnému. Upozornění pro zákazníky: Hotovost nebo úhrada platební kartou, která byla zaplacená za zboží přepravní společnosti PPL, nepohledá EET ( všechny takto přijaté platby, jsou zasílané přepravní společností PPL na bankovní účet prodávajícího, nejedná se tedy o klasickou platbu v hotovosti mezi prodávajícím a kupujícím.)
30,00 Kč
. . .
OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF
.
KOŠÍK JE PRÁZDNÝ